Dizajnerica i glumica surađuju već dugi niz godina, a kruna suradnje je Tihanin ovogodišnji look sa red carpeta Venecijanskog filmskog festivala koji je i sam Vogue uvrstio kao jedno od najuspješnijih izdanja ovogodišnje Mostre – javlja brend Lokomotiva i predstavlja novu kampanju.
- Tihana je osoba koja na prvu plijeni svojom energijom, karizmom, te prvenstveno stavom koji savršeno utjelovljuje Lokomotiva ženu, pa je bilo logično da se glumica i ovog puta nađe ispred foto objektiva u ulozi modela i postane zaštitno lice nove Lokomotivine predblagdanske kampanje – javlja Lana.
Kolekcija uglavnom donosi odijela kojima se Lana igra na način dekonstrukcije leđa i drugih intervencija čime ono postaje likovno vrlo kreativno, neočekivano. Kreacije su klasične forme, inspiracija je elegancija, no tekstil i intervencije daje kolekciji novu, moderno elegantnu notu.
- Odijelo je postalo okosnica mog dizajna u zadnjih par sezona. Tihana je savršeno utjelovljenje žene – hrabre, neovisne, ponosne, drske i beskompromisne, ali savršeno ženstvene, seksi, pa na momente i krhke. Doista sam uživala dizajnirajući ova odijela, ali nisam mogla odoljeti i jednoj svršenoj party haljini u hologram šljokicama i perju, dubokih bočnih proreza – istaknula je autorica.
Dizajnerica je i u ovoj kolekciji surađivala sa Majom Miletić, umjetnicom iz brenda Mammii studio.
- Maja je oplemenila dva sakoa svojim delikatnim rukotvorinama od metala i dragog kamenja, istodobno dajući im funkcionalnost, te neopisivu ljepotu i jedinstvenost – zaključuje Lana.
Fotografije potpisuje Sara B. Moritz, za kosu je zaslužan Mijo Majhen, a make up je radila Kristina Hošnjak iz AOMA Academy of Makeup Art.