Dizajner Ivan Friščić kod nas je poznat po ženskim power odijelima, njegov brend DeLight potpisuje neke od najklasičnijih formi koje na masculine način laskaju figuri. Sada donosi novu kampanju crno-bijele estetike na kojoj se ističu njegovi trodjelni i dvodjelni stilski prijedlozi. Ona nosi sve cool – od odvezane leptir mašne do smokinga i prsluka.
- DeLight odijela pravi su predstavnik "tihog luksuza" ("quiet luxury") termina koji se u posljednje vrijeme sve više spominje u modnoj industriji a odnosni se način odijevanja koji suptilno reflektira nečiji "status" putem izuzetno kvalitetnih (i "skupih") tkanina, krojeva i načina na koji je komad koji se nosi sašiven (kao antipod brendovima koji taj status prezentiraju upečatljivim logotipovima na svakom komadu odjeće koji dizajniraju). Naše AnnMarie odijelo je jedan od takvih komada, te sam izuzetno ponosan na tu činjenicu, kao i na činjenicu da smo postali prepoznatljivi kao predvodnici "tihog luksuza" u Hrvatskoj prije nego što je sam termin postao opće prihvaćen i na svjetskoj razini. Neopisiv je osjećaj kada klijentice koje jednom kupe naše odijelo, dolaze po novo i
objašnjavaju mi osjećaje koje u njima pobuđuje naše odijelo, kako se osjećaju samouvjereno, moćno i nepobjedivo – izjavio je Friščić, vlasnik i dizajner brenda.
Fotografije potpisuje Matea Smolčić Senčar, styling i kreativni identitet kampanje Slađana Divjak i Marko Plukavec, kosu Milena Maršić (Salon Glamour) a make-up Petra Sever. Zaštitno lice kampanje je model Lea Zeba, a lookbooka Rahela Ljubićić (obje Talia Model).