Loredana i Mare su tim koji često donosi novu etapu stilske igre, Lori sa svojim hibridima odjevnih predmeta, a Mare fotografijom. - Kampanja Proljeće _ Ljeto 21, Dream On, predstavljena je kao modni editorijal, jer je Lori zaljubljenik u modne editorijale s konceptom, a Mare je autorica nebrojenih editorijala pamtljivih po svom izričaju – objavljeno je povodom nove kampanje.
Fotografije imaju snažan bijeli doživljaj, baš kao i sami tekstil, oblikovan u karakteristične Lorine art kreacije. Modni prijedlozi su fluidni, mekani, ponekad od zgužvanog tekstila koji tako nježno, spontano opisuje siluetu.
Lori donosi praktične kreacije, iako umivene u art modu, jer dopuštaju pokret, naglašavaju dinamiku. Slojevitost bijele otkriva i razne teksture, od eterične jakne i til tajica do haljina s bretelama i kože na čizmama.
Detalji na vezanje, kao i oni transparentni, silueti daju likovnu raznolikost. Dio kolekcije posveta je, kao i svaki put, dubokoj crnoj, koju Lori predlaže na art jaknama, bluzama i haljinama. Tamne kreacije otvaraju se prema kraju kampanje, odnosno editorijala.
Charlie Tim
Dizajner / Koncept _ Loredana Bahorić
Asistenti _ Tomislav Bahorić _ Aya Vukasinović
Foto _ Mare Milin
Make Up Artist _ Simona Antonovic
Kosa _ Ana Čala Višnjić / Studio Mila
Model _ Niko Matičević / Relatum
Cipele _ Moda Ivana