Dućan je postao modna pista, shvatio je to Karl Lagerfeld i postavio najnoviju kolekciju u imitaciju hrama potrošačkog društva: nedavno je u Parizu predstavljena jesenska kolekcija modnog carstva koje ovoga puta modu postavlja među voće, povrće, no s dozom mega-glamura.
Mješavina boja, jarkih motiva, prehrambenih artikala, metli, tenisica i dreadlocksa nova je definicija humora urbanog stila, a formulu je doslovno prenijela kuća Chanel. Čak je i mala 2.55 dobila shopping makeover, manekenka ju je ležerno nosila - vakumiranu. No, usprkos hiper-realističnoj kulisi, u kojoj se svi prepoznajemo, fokus kreacija je na fantastičnim motivima i iskoristivosti boje, što je zapravo i potpis prestižne francuske kuće koja niti u jednoj kolekciji, pa ni pret-a-porter, ne propušta naglasiti izvrsnost svojih vrhunskih krojača. Sve je bilo u bojama: osim interijera modne revije tu su i šarene frizure, kombinacija tenisice i čizme, te ostali krojački hibridi poput kaputa-jakne, korzeta-remena ili pak haljine-tunike…
Fitting fotografije: Benoit Peverelli