- Inspiriran prvim dnevnim svjetlom i starom dobrom premisom "iskoristi dan", ovaj miris nudi elegantnu kombinaciju bijelih cvjetova s notama citrusa - objavila je kuća Hugo Boss. - Gwyneth Paltrow kao današnje oličenje elegancije, ostaje ambasador za novi Boss Jour miris nakon uspješne Boss Nuit kampanje. Kao utjelovljenje Boss Jour žene, poznata glumica otkriva ženstvenost i sofisticiranost u svim ulogama koje predstavlja - .
- Uz pomoć nježnog cvijeća i energičnog citrusa uspjeli smo stvoriti nešto ženstveno, elegantno i profinjeno. Svaka žena se mora osjećati lijepo, smireno i inspirirano, ali uz ovaj miris još dolazi i dašak svježine i energičnosti koji je prijeko potreban na početku svakog dana - istaknuo je Will Andrews, dizajner mirisa za Procter&Gamble Prestige.
Miris je zamišljen na način da oponaša tri lica moderne žene, kao tri razine nota.
Lice svjetla - sočna svježina cvijeta grejpa i limete oponaša titranje prvih zraka svjetlosti, isijavajući pozitivan osjećaj iščekivanja.
Lice inspiracije - predivan bijeli buket frezija i ljiljana leži u srcu mirisa i pokazuje nam ljepotu i raznolikost koja se može stvoriti jednom bojom.
Lice ležerne elegancije - bogatiji, mošusni završetak, pojačan notama bijele breze i ambre, ostavlja osjećaj topline.
- Za mene je ovaj miris britak, predivan i svjež, kao stvoren za podizanje raspoloženja. Postoji nešto optimistično u tom mirisu, energično i osvježavajuće - otkrila je Gwyneth Paltrow.
CIJENE:
EDP 30 ml, 375 kn
EDP 50 ml, 546 kn
EDP 75 ml, 699 kn
Gel za tuširanje 200 ml, 239 kn
Mlijeko za tijelo 200ml, 264 kn
Dezodorans u spreju 150 ml, 239 kn
GDJE KUPITI: U odabranim parfumerijama