Umijeće, kreativnost, inovativnost i održivost. Mnoge vrijednosti su u središtu povijesne suradnje Choparda, prestižnog švicarskog proizvođača satova i Maison nakita te De Riga, svjetskog lidera u sektoru proizvodnje i distribucije naočala, javlja talijanska kompanija.
- Za nas Chopard predstavlja izvrsnost i izvor velikog ponosa i zadovoljstva. S oduševljenjem stavljamo na raspolaganje stručnost naših vrhunskih majstora i timova posvećenih odabiru najinovativnijih materijala – izjavila je Barbara De Rigo, De Rigo, direktorica marketinga.
Partnerstvo koje se temelji na strasti za elegancijom i jedinstvenom kapacitetu kombiniranja savoir-faire i stručne zanatske tradicije s inovacijama i održivošću – sada ključnim vrijednostima – kako bi se udahnuo život u naočale inspirirane nakitom, autentičnim umjetničkim djelima.
Sporazum između ovih kompanija ponovno je potvrđen obnovom licence za dizajn, proizvodnju i svjetsku distribuciju dioptrijskih i sunčanih naočala pod brendom Chopard Eyewear.
- Duh i bit Choparda savršeno su interpretirani u kolekcijama naočala kreiranim stručnim rukama pojedinaca iz De Riga. Tvrtka koja nam nudi svu sofisticiranost proizvodnje „Made-in-Italy“, dok istovremeno prati sve tehnološke evolucije – istaknula je Caroline Scheufele, Chopard, dopredsjednica i umjetnička ravnateljica.
Od 2020. godine, De Rigo je krenuo na put prema „odgovornim naočalama“, što uključuje korištenje materijala koji se temelje na prirodnim komponentama, kao što su bio acetati i leće te uvođenje kućišta izrađenog od recikliranih materijala u skladu su etičkim standardima Maisona.
Predanost u skladu s „Putovanje u Održivi Luksuz“ kojega je Chopard pokrenuo davne 2013. godine, ambicioznim i dugoročnim projektom kako bi napravio razliku u svijetu luksuza.
U De Rigu, Chopard kolekcije naočala proizvedene su unutar sektora, gdje naočale sastavlja majstor samostalno, od početka do kraja.
Analogije između naočala i nakita su dubokoumne i sofisticirane. Svaki dio je podvrgnut brojim kontrolama kvalitete kako bi se zagarantirala savršenost rezultata, a kristali se precizno nanose ručno.
Chopardova stalna pažnja prema izvrsnosti i velika ljubav prema kinematografiji i vintage automobilima svake godine dolaze do posebnog izražaja u dva posebna izdanja: ženski stil Red Carpet – u potpunosti obložen 23K zlatom, kreiran za Filmski festival u Cannesu, čiji je službeni partner također Chopard – te muški stil Classic Racing, povezan sa svijetom moto utrka.
Chopard kolekcije naočala dostupne su u najboljim optikama diljem svijeta, a u Hrvatskoj u Optici Anda, Stepinac, Briljant, Beljan i Shahini optici.