Street style je promijenio način kreiranja editorijala, ali i modnih kampanja - šetnja sunčanim gradom, usputna poza sa škicanjem u izlog, parkirani auti i asfalt sve su to elementi jesenske Subjective Reality Miu Miu kampanje koja izlazi iz okvira dosadašnje melankolije i donosi najave za modnu jesen. Retro je nepogrešivo prisutan, riječ je o stilovima iz četrdesetih, pedesetih i šezdesetih koji su pomiješani u nepogrešivom Miu Miu blenderu.
Modeli Maddison Brown, Hailey Gates, Mia Goth i Stacy Martin čekaju autobus i prelaze cestu u mini haljinama, strukiranim suknjama, finim košuljama i šarenim kaputima - vunenim i kožnim teksturama suprotstavlja se romantičan cvjetni mega nakit ukrašen kristalima. Oči uokviruju jednako blistave sunčane naočale a torbe su posebna priča. Vjerojatno IT komadi sljedeće sezone otkrivaju divno i zgužvano stylish lice te najavljuju još jednu dobru modnu jesen. Po New Yorku je ekipu lovio fantastični veteran modne fotografije Steven Meisel.