Demna Gvasalia, art direktor Balenciage, na nedavno održanoj reviji na pariškom tjednu mode, istaknuo je kako ovoga puta želi biti više Demna, manje Cristóbal. – Nakon par sezona, osjećam kao da sam malo zapeo u hommageu, ova nova kolekcija više sam ja, nego sam osnivač brenda... Moda je odraz načina na koji živimo, htio sam donijeti osjećaj kao da će se uskoro desiti nešto opasno - zato su ti mega šiljci na štiklama, zato su tu dvije jakne u jednoj, različite po namjeni (jedna za običan, druga za aktivan dan, kao spoj traper jakne i vindjakne na primjer), zato su tu hlače koje imaju tri dužine, spojene patentnim zatvaračima, scuba majica ispod veste... Zato su tu vodootporne košulje, euro na čarapama-čizmama, lanci s ukrasima, mega vrećaste torbe s resama i ostala stilska čudesa za osobe koje žive aktivno. Stilski i doslovno. Demna je promatrač društva, obožava pratiti odijevanje ceste, ulica ga privlači svojim inovativnim i osobnim potpisom. Svatko od nas za njega je neponovljiva, zanimljiva priča. Nova, proljetna kolekcija, prizvala je i duh njegovog osobnog brenda, slavnog Venetemtsa, eksperimentalnog i kreativnog, ponekad začudnog. Ali, u svakom slučaju modernog i tako – sadašnjeg.