Od kad je Christopher Bailey sjeo na čelo ne samo kreativnog, već i izvršnog direktora Burberryja, kuća sve uspješnije balansira između tradicije i novih tehnologija, a sada je tu i direktna prodaja nakon predstavljanja kolekcije. Naime, kako bi skratili rok između revija i dolaska robe u dućane, što je otprilike oko pola godine, Christopher uvodi novu strukturu i čini čitavu kolekciju dostupnom odmah nakon revije. Doslovno - s piste na ulicu. Jesenska kolekcija bit će u sklopu londonskog tjedna mode predstavljena 19. rujna. Uoči toga brend donosi kampanju.
- Kolekcija inspiraciju crpi iz spoja povijesti i modernizma vidljivog u djelu Orlando poznate spisateljice Virginije Woolf. Christopher Bailey, kreativni i izvršni direktor Burberryja otkrio je kako im je bila želja odati počast svim talentiranim majstorima zanata čije su spretne ruke izradile svaki kultni proizvod – objavio je brend.
Kampanju za novu kolekciju snimio je veteran modne fotografije, Mario Testino, kao seriju portreta britanskih modela i samih majstora iz Engleske, Škotske i Italije koji stoje iza vrhunskog dizajna Burberry kolekcija. Snimljena u Walker Art Gallery u Liverpoolu, kampanja odiše raskoši, elegancijom i bogatom povijesti najpoznatnijeg britanskog modnog brenda.
Lansiranje kampanje i kolekcije Burberry je označio objavom jednog od detalja Testinovih fotografija – portreta majstora koji je izradio uzorak za najnoviju Burberry torbu, The Bridle.