Bliži se kraj godine, pa stižu kampanje za onu sljedeću: jedna od njih je i ona brenda Police, koji još jednom surađuje sa slavnim nogometašom Neymar Jr-om. - Bilo mi je bilo zadovoljstvo još jednom raditi na kampanji za Police. Zaista mi se svidio stil snimanja s motorom i odjećom koji su kombinirani s novim sunčanim naočalama - istaknuo je Neymar Jr.
Kampanju je snimio slavni fotograf Rankin, a popularnom se nogometašu na ovom projektu pridružila lijepa manekenka Daniela se Jesus. Njih svoje predstavljaju ultimativni hit u svijetu sunčanih naočala za sljedeću godinu, a to su dvobojna zrcalna stakla modernog dizajna koji dolazi u više kolorističkih varijanti. - Oblici okvira predstavljaju spoj prošlosti i sadašnjosti, a naglašeni su višebojnim acetatima, prozirnošću i modnim tonovima na klasičnim siluetama. Moderni okviri kombinirani su s klasičnim, pouzdanim bojama leća - objavio je Police.
Nastao 1983., talijanski brand se pojavio u važnom periodu kada su se sunčane naočale transformirale iz jednostavnog modnog dodatka u pravi statement detalj. Tijekom devedesetih, Police je postao pravi fenomen s plavim zrcalnim lećama: planetaran i inovativan uspjeh koji je sve do danas ostao zaštitni znak brenda. Tijekom godina, Police je razvio bogati lifestyle koncept, koji danas uključuje parfeme, satove, nakit i kožne dodatke.