Da, zvuči nevjerojatno, ali Riccardo Tisci @ Givenchy danas je na Instagramu najavio da će u njihovoj kampanji za jesensku kolekciju biti i – Donatella Versace. A nije prvi april. Dizajneri glume u kampanjama vlastitih brendova još od kad je Yves Saint Laurent u nagom izdanju reklamirao vlastiti parfem Pour Homme, davne 2972. godine, a danas to rade Tom Ford, Marc Jacobs, Jason Wu, Missoni familija… no neobično je da se konkurencija reklamira međusobno.
Riccardo & Donatella
No, kad se malo bolje pogleda, slične su im kampanje - ovo proljeće obje su crno bijele, mišićavi frajeri zavađaju opakim pogledima, svi su ozbiljni i nedodirljivi, a Madonna @ Versace ima posebno opasan pogled. Njezinu ulogu u Versace formuli preuzima mnogo nježnija, ovdje vrlo androgina, Julia Roberts. U odijelu koje pokriva sve, otkriva se jedna muško-ženska energija, snažna i bez boje. Osim toga, koža, glatke teksture, usko i seksi, to su poruke koje nam ovo proljeće šalju Givenchy i Versace, pa se valjda tako dobro slažu da su odlučili nastupiti zajedno na pozornici koja se modom zove. Tko zna od kada to planiraju...
Madonna @ Versace
Givenchy
Versace