NOVE FORMULE: Linija Nivea Vital dobila je nove članice - proizvode s kalcijem, biserima i sojom koji njeguju, pomažu u borbi protiv glavnih znakova starenja i daju koži lica svježiji, mlađi izgled. Hrane zrelu kožu, podržavaju njezine vitalne funkcije i proces regeneracije.
SASTOJCI:
- Biseri su simbol čistoće i zdravlja, a prema Hindusima i izvor vitalne energije. Osim što već tisućama godina svojom svevremenom ljepotom krase ženska tijela, biseri prirodnim putem djeluju na ljepotu kože i iznutra – potiču stvaranje kolagena u koži, čuvaju njezinu vlažnost, čine je sjajnijom i zategnutijom.
- Soja je prirodni izvor energije koji stimulira obnavljanje stanica kože i ublažava pojavu bora na licu. Posebno je blagotvorna za kožu koja s godinama počinje gubiti elastičnost i svježinu. Soja sprečava nestajanje kolagena i time pomaže u uklanjanju bora, a vrijedan je izvor vitamina E, koji djeluje protiv pigmentacije kože te uz zaštitni faktor 12 umanjuje pojavu staračkih pjega.
LINIJA:
- Dnevna krema s kalcijem i ekstraktom bisera
Podiže vitalnost zrele kože i intenzivno je hidratizira, za zdrav i osvježen ten. UVA i UVB filterima štiti kožu od starenja izazvanog sunčevim zračenjem.
CIJENA: 50 ml, 67,60 kn
- Regenerativna noćna krema s kalcijem i ekstraktom bisera
Uz intenzivnu hidrataciju, kalcijem, ekstraktima bisera i esencijalnim mineralima pomaže održati vitalnost i stimulira regenerativni proces zrele kože tijekom noći.
CIJENA: 50 ml, 67,60 kn
- Soja dnevna krema
Dnevna krema s ekstraktom soje ublažava vidljivost linija i bora, a zaštitni faktor 12 sprečava pojavu staračkih pjega.
CIJENA: 50 ml, 89,99 kn
- Soja noćna krema
Noćna njega protiv bora s prirodnim ekstraktom soje podržava prirodnu proizvodnju kolagena u koži. Tijekom noći, krema omekšava bore te poboljšava elastičnost i zategnutost zrele kože.
CIJENA: 50 ml, 89,99 kn
- Mlijeko za čišćenje
Dnevno čišćenje mlijekom dodatno njeguje i hidratizira zrelu kožu. Mlijeko uklanja šminku i nečistoće bez isušivanja kože.
CIJENA: 200 ml, 37,50 kn
GDJE KUPITI: dm, Kozmo, trgovine široke potrošnje