PLACE market // projekt koji oživljava hrvatske tržnice

    Ideja projekta Place market je svaki petak nakon radnog vremena oživjeti tržnicu tako da na nju i njene klupe izađu neki od najpoznatijih lokalnih i nacionalnih chefova i ugostitelja. Pritom će za posjetitelje na licu mjesta pripremiti specijalitete po kojima su poznati ili one koje su posebno osmislili za ovu manifestaciju.

    Ove će se godine odvijati svaki petak u Splitu na Starom Pazaru od 14.4. do kraja svibnja, a onda od 2.lipnja seli svaki petak u Zagreb na glavnu zagrebačku tržnicu Dolac, samo nekoliko koraka od glavnog trga.

    place4

    Ovim projektom tržnice zapravo jednom tjedno navečer postaju prirodna pozornica na kojoj se prezentira gastro tradicija i ponuda gradova u kojima se projekt odvija te se tako revitalizira tržnice kao mjesta okupljanja i druženja. Od farme do stola, odnosno u ovom slučaju - od polja do street fooda nit je vodilja projekta u koji su uključeni najvažniji nacionalni chefovi.

    U Zagrebu će se održavati sve do 14.7. kada odlaze na zasluženu pauzu, a ideja je da se sve nastavi s jesenskim izdanjem i nekoliko petaka tijekom rujna u Zagrebu i listopada u Splitu.

    place1

    organizatori Sarah Josipović i Jan Jerič

    - Tržnica kao srce, odnosno "trbuh" svakog grada mjesto je na koje kao turisti odlazimo upoznati lokalnu kulturu, lokalne ljude, lokalne običaje, lokalnu i tradicionalnu hranu, lokalnu ponudu, lokalni život. Nadamo se da će naš projekt postati upravo to - za brojne turiste - ogledalo grada u kojem se odvija, a za nas domaće - mjesto okupljanja, druženja, zabave i dobre klope. Svi znamo da nakon što se tržnice zatvore malo iza podne, tržnice postaju prazne otužne plohe na kojima nema života. PLACE Market je projekt koji to želi promijeniti, koji želi donijeti život na tržnicu poslije radnog vremena – izjavila je direktorica i organizatorica Sarah Josipović.

    Bitno je spomenuti kako je projekt je ostvaren u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom, Tržnicama Zagreb, Parkovima i nasadima Split, uz potporu Turističke zajednice Grada Zagreba, Turističke zajednice Grada Splita te partnera poput Cocte i Jamnice.

    place3

    Sarah Josipović i direktorica Tržnica Zagreb Božena Cvitanović

    - Radujemo se početku projekta PLACE Market te vjerujemo da će ova suradnja prerasti u tradiciju na našoj najstarijoj tržnici, jednom od najprepoznatljivijih simbola grada Zagreba. Očekujemo da će inicijativa Place Market doprinijeti revitalizaciji tržnice, obogatiti turističku vizuru Zagreba te svakom posjetitelju omogućiti doživljaj autohtone gastro ponude Hrvatske - izjavila je Božena Cvitanović, direktorica Tržnica Zagreb.

    place55

    - Projekt PLACE market vrlo je značajan za nas jer želimo potaknuti veći boravak ljudi na Pazaru(tržnici). Želimo da Pazar živi i popodne, a ne samo ujutro, a obzirom na njegovu top lokaciju, na vrhu Rive, ima veliki potencijal, što ovim projektom planiramo i dokazati - izjavio je Siniša Gašparević iz splitskih Parkova i nasada, koji upravlja splitskim tržnicama.

     place6