De’Longhi, talijanski brend aparata za kavu u zagrebačkom Square One restoranu predstavio je svoju najnoviju inovaciju - Rivelia, novi i potpuno automatski aparat za kavu koji pretvara zrno kave u šalicu nova je zvijezda domova.
Duo Tatjana Jurić i Fabijan Pavao Medvešek vodili su sve ljubitelje kave na eventu kroz najvažnije značajke uređaja, gutljaje kave, Espresso Martinija i Limoncello Spritz koktela. Atmosferu su dodatno začinile glazbene note talijanskih hitova uz pratnju DJ -ice i saksofonista.
Rivelia kombinira vrhunsku tehnologiju, nagrađivani dizajn i neusporedivo korisničko iskustvo, čime je zaslužila tri prestižne nagrade IF Design u kategorijama proizvoda, korisničkog iskustva i korisničkog sučelja.
„Konkurentnost na tržištu se svakako postiže istraživanjem i inovativnim pristupom, a tehnologija je nešto što nas može razlikovati i istaknuti te itekako nam omogućiti lakši pristup do krajnjeg potrošača. Zato je lansiranje našeg novog revolucionarnog proizvoda Rivelia od velike važnosti za De’Longhi grupaciju, što nam omogućuje da ponosno potvrdimo vode u poziciju na tržištu. Jednostavnost upotrebe, mogu nost personalizairanja okusa i napitaka, odabir idealne boje i još puno toga stoji iza imena Rivelia. Istražite sami.” - rekla je Nataša Bagić, Marketing menadžerica za De’Longhi grupu u Hrvatskoj.
Izvanredan dizajn i inovativne značajke aparata za kavu Rivelia donijeli su tri nagrade IF Design Awards, ponovno potvrđujući poziciju brenda De'Longhi kao lidera u inovacijama kućanskih aparata. IF Design Awards prepoznaje izvrsnost u dizajnu i inovacijama, a trostruka pobjeda dokaz je vrhunske izrade i pristupa usmjerenog na korisnika.
„Rituali su pokretač dobre energije, a svi znamo da je upravo kava jedan od omiljenih rituala. Naš tim za istraživanje i razvoj potrudio se da svaki potrošač dobije personalizirano iskustvo pripreme kave. Rivelia svojim vrhunskim tehnologijama i interaktivnim animacijama vodi korisnika njegovim personaliziranim putovanjem od zrna do šalice. Maksimalnim prilagođavanjem korisniku, još jednom smo dokazali zašto je De’Longhi već godinama vodeći brand u kategoriji aparata za kavu, što je nedugo dokazano i osvajanjem iF nagrade u čak 3 kategorije.” - dodala je Tea Kozulić, Brand Manager za De'Longhi u Hrvatskoj.