NAMA napravila SUMMER PARTY // kultna kuća čitave ove godine slavi 140 godina

    Arkade Name jučer su bile mjesto partyja, gosti i svi oni koji su poželjeli osvježenje na asfaltu, zabavili su se na rasplesanom gin&tonic partyju. To je tek početak, jer legendarna robna kuća slavi do kraja ove godine te priprema još događanja.

    NAMA 4

    Svima omiljena robna kuća Nama ove godine obilježava 140 godina svoga postojanja. Nama u Ilici zauzima jedno od najistaknutijih mjesta grada Zagreba te već više od stotinu godina dokazuje koliko velik utjecaj ima na građane Zagreba, ali i šire. Ima dvije lokacije - Nama Ilica i Nama Kvaternikov trg. Istovremeno je zadržala svoj stari, dobro poznati šarm i glamur te je jedina robna kuća u centru grada koja već 140 godina oblikuje društvenu, arhitektonsku i urbanu gradsku sredinu.

     

    @dubravkapz #drink #namazagreb #party #cocktail #blue ♬ Bongo Cha Cha Cha - Goodboys

     

    „Ono što danas krasi Namu, a tako je bilo i prije, ako želite kupiti sve od igle do električnih romobila....to je mjesto po kojem smo mi poznati - da se u Nami može pronaći ono što nigdje drugdje ne možete naći. Nama se transformirala kroz povijest i sluša Njegovo veličanstvo kupca te je to imala od starine. O tome govori i kućni red iz 1934. godine - kako se ophoditi s kupcem, kako nuditi robu i slagati je. Razrađeni su svi detalji do kraja“, izjavila je Brankica Filipaj Mišić, izvršna direktorica komercijale i marketinga u Nami.

     

    @dubravkapz #nama #zagreb #vintage ♬ Relaxing Japanese-style piano song inviting nostalgia - Akiko Akiyama

     

    Počeci Name vezani su uz dolazak bečkih trgovaca Carla Kastnera i Hermana Öhlera za vrijeme Austro-Ugarske. Oni su se 1879. godine zanimali za otvaranje trgovačke kuće u Zagrebu tražeći način da svoje ime i trgovačko poslovanje iz Beča prenesu i u Zagreb.

    NAMA 2

    U Ilici broj 50 prvi su put istaknuli svoje ime: prva trgovina “Kastner i Öhler” otvorena je 1879. godine. Godina 1906. je godina u kojoj „Kastner i Öhler“ posluje u cijelom prizemlju hotela „K’ caru austrijanskom“.

    „Mi nastojimo razvijati našu trgovinu, biti prisutni i na društvenim mrežama kao i napraviti webshop. Isto tako nastojimo biti ecofriendly, nemamo više najlonske, nego papirnate vrećice. I dalje se trudimo slušati naše kupce i razvijati brendove'', zaključila je Filipaj Mišić.

     NAMA3NAMA 5