Izložba "Baggizmo 2015. - / Making Of" otvara se sutra, 6. lipnja u 20 sati u galeriji Hrvatskog dizajnerskog društva. Međunarodno uspješan domaći start-up Baggizmo na izložbi će otkriti kako se dizajnirala torba za nošenje gadgeta Baggizmo i pametni novčanik Wiseward, financijski realizirani putem Kickstarter kampanja u 2015. i 2017. godini. Baggizmo je projekt kojemu je na zadnjoj bijenalnoj izložbi dodijeljena nagrada Hrvatskog dizajnerskog društva za Najbolji cjeloviti projekt tijekom 2015. i 2016. godine. Autorice izložbe su Izvorka Jurić, brend managerica i voditeljica dizajna pri razvoju proizvoda u Baggizmu, te Kristina Volf, jedna od produkt dizajnerica torbe i dio razvojnog tima pametnog novčanika.
Iz predgovora Koraljke Vlajo i Marka Goluba: „U hrvatskim prilikama, svaka zamisao o razvoju inovativnog proizvoda koji uključuje organizaciju lokalne proizvodnje, distribucije i promocije zvuči ne samo ambiciozno već i izuzetno hrabro. Uz vjerojatno univerzalne izazove svakog budućeg proizvođača oko pokretanja proizvodnje, hrvatski kontekst pred takve projekte stavlja i problem nedostatka zakonskih okvira financiranja, problem izbora iskusnih potproizvođača i manjka kvalitetnih materijala (sirovina). Rijetki su domaći primjeri takvih proizvoda koji zalaze u zahtjevno područje nosive tehnologije, a još su rjeđi primjeri projekata koji pri tom upravo dizajnerski proces stavljaju u fokus pažnje kao ključnu vrijednost novog proizvoda. Novom izložbom u HDD galeriji predstavljamo jedan takav primjer – case study uspješnog domaćeg projekta Baggizmo, od prvih porođajnih muka formiranja ideje, izvedbe prototipa, i ulaska u neizvjesnu crowdfunding kampanju, do testiranja proizvoda, masovne proizvodnje, distribucije i nastavka rada na unapređenju budućih verzija.“
foto. Mladen Šarić