Username *
Password *
Remember Me

Tvrtka Procter&Gamble (P&G) donirat će Hrvatskom Crvenom križu (HCK) 200.000 kuna od prodaje svojih proizvoda – Pantene, Always, Gillette, Ariel, Jar, Lenor, Pampers, Oral-B, Old Spice i Head & Shoulders. Donirana sredstva bit će namijenjena za nabavu štednjaka i drva za ogrjev starijim osobama koje žive u teškim životnim uvjetima. Akcija je dio projekta HCK-a „Za dostojanstven život“ te traje do 30. studenog 2020.

Prikupljena sredstva bit će uložena u nabavu klasičnih štednjaka na drva, a vrijednost ove humanitarne pomoći je višenamjenska. Naime, na takvim štednjacima korisnici donacije moći će kuhati i grijati se.

Proizvodi kojima vjerujemo generacijama press materijali

U Hrvatskoj se velik broj osoba starije životne dobi suočava sa životnim standardom znatno nižim ispod prosjeka društva, posebice u ovim neizvjesnim vremenima. Siromaštvo i socijalna isključenost se sve više vežu uz stariju populaciju, a društvene promjene dovele su do drastičnih promjena obiteljske strukture i njezinih uloga. Urbanizacija i migracija mladih ljudi u gradove ujedno znače i smanjenje broja članova obitelji koji se mogu brinuti o starijim osobama.

P&G, jedna od vodećih svjetskih kompanija koja svojim proizvodima olakšava život brojnim generacijama, veliku pažnju posvećuje lokalnim zajednicama te sudjeluje u cijelom spektru aktivnosti kojima je cilj pružanje pomoći brojnim ljudima. Donacija HCK-u jedna je u nizu donacija koje P&G provodi u Hrvatskoj kao primjer kompanije koja želi potaknuti i ostale dionike iz privatnog sektora na promicanje humanitarnog djelovanja i konkretnog pomaganja socijalno osjetljivim skupinama u našem društvu.

Roberta Čirjak, direktorica marketinga Procter & Gamble Hrvatska izjavila je: “Nalazimo se u neizvjesnim vremenima koja su najviše pogodila stariju populaciju koju moramo čuvati i zaštititi te im osigurati dostojanstven život i toplinu. Tvrtka P&G redovito pomaže raznim zajednicama u Hrvatskoj te smo se tako uključili i u ovu vrijednu humanitarnu akciju Hrvatskog Crvenog križa. Svakim prodanim P&G-jevim proizvodom kojem vjeruju generacije želimo pomoći onoj generaciji kojoj je pomoć trenutno i najpotrebnija. To su upravo stariji i socijalno ugroženi članovi našeg društva koji žive u vrlo teškim životnim uvjetima.“