Retrovizor / pivo

    Don't worry darling, you didn't burn the beer – veli suprug svojoj slatkoj ženici koja u ruci drži pregorenu tavu. Jedan od komičnih oglasa za pivo stiže iz pedesetih, kad su neki brendovi odlučili promovirati ovo piće i ženama. Naime, onda su uglavnom momci bili targer, morali su se opustiti nakon posla, a žene su uglavnom viđene kao kućanice ili tajnice.

    vintage-schiltz-beer-ad-the-highest-note-in-beer-vintage-magazine-ads-1399503341nk48g

    No, pivska je industrija odlučila osvježenje ponuditi i njima, pa je nastao niz reklama koji predstavljaju par u obiteljskoj slici ili nju kako solo uživa u odabranom piću. Kao i sve druge reklame s polovice prošloga stoljeća, i ove su šarene, atraktivne, komične i drugačije od današnjih. I, naravno, u obliku ilustracije. Živjeli!

    VintageSchlitzBeer crHeineken-Early-50s54-schlitz-adHeilemans-Old-Style-Lager-Vintage-Beer-Adil 570xN.497116621 hjgj8.5x11c32bgc8ed7fdba788833396bafb62ffea2478Guinness-Vintage-Beer-Ad6988aad beera halloween ad XIIIBallantine-Ale-Vintage-Beer-Adbeer-schlitz-48-swscan06787beer vintagebudcastle beerpbrbike1959schlitzvintage-beer-labels-1393348292kg84nvintage pabstwoman-just-cant-resist-Bud